St. Kitts - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Gerdien Waugh - WaarBenJij.nu St. Kitts - Reisverslag uit Basseterre, St. Kitts and Nevis van Gerdien Waugh - WaarBenJij.nu

St. Kitts

Door: Gerdien

Blijf op de hoogte en volg Gerdien

03 Mei 2008 | St. Kitts and Nevis, Basseterre

Hi,

Jullie hebben ook net de nieuwsbrief gekregen, waar een heleboel informatie instaat. Dus zal niet al te veel vertellen.
We zijn in ieder geval na vier dagen varen aangekomen in St. Kitts. De vier dagen waren wel even lekker na Jamaica, waar we aardig druk waren, vooral het laatste weekend.

St. Kitts ziet er erg mooi uit. Een klein eiland met twee hoge bergen en verder is Basseterre een mooi stadje.
Je komt eerst in het erg toeristische gedeelte wat alleen open is met de cruiseschepen. Daarna in de echte stad, wat heel levendig is.
De mensen lijken erg aardig. Ben benieuwd hoe het zal zijn en hoe druk het wordt.

Groetjes Gerdien

• 04 Mei 2008 - 18:20

Nadia:

wat nou 'niet te veel vertellen;... zo werkt dat niet! :P
    have fun daar en geniet!
    knff!

• 25 Mei 2008 - 19:56

Nelleke:

Hoe bevalt het?
    Maar goed dat er een kaartje bij staat, ik had echt nog nóóit van St. Kitts gehoord. :|

Gerdien

Operatie Mobilisatie Logos Hope: Reisend over de wereld 400 mensen 45 nationaliteiten Een schip met een missie. Meer weten? Kijk op www.om.nl.org En..... OM Literature department, Florence SC import/export voor schepenministry groothandel overal ter wereld internetzaak